niedziela, 31 marca 2019

02. I’m King of the clouds

(c) Erenae

Cześć wszystkim! Jak wam minął ostatni tydzień? Mnie całkiem nieźle, wreszcie zaczęło się robić cieplutko, aż miło wychodzi się na dwór a już nie wspomnę o jeździe autem (dziś się prawie ugotowałam w nim). Prócz tego to nie wydarzyło się chyba nic ciekawego.
Zauważyłam, że ostatnio coraz więcej osób powraca do Grafikosfery! Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy, miło jest wejść na bloga i popatrzeć na te wszystkie cudowne prace, które tworzycie.
Dziś mam dla was tylko dwie sygnaturki, 5 nagłówków w tym dwa z propozycji z twittera (bts i exo). Do tego dwa pliki psd i teksturki, które wyszły tragicznie (jak zawsze) nie umiem ich robić :(
Zmieniłam też szablon, ale jest on autorstwa Carllton - mnie póki co dopadł leń na robienie takich rzeczy, chociaż ten jest tak piękny i letni, że aż szkoda go zmieniać.

Na koniec mam do was OGROMNĄ prośbę! Stworzyłam ankietę z 4 pytaniami dotyczącą bloga i byłoby mi bardzo miło gdybyście na nią odpowiedzieli. 



sygnaturki
nagłówki
                                  bez gifa
 
 
pliki psd
tekstury

Buziaki x

6 komentarzy:

  1. Ajj świetne prace! Bardzo podobają mi się te nasycone kolory, są super dobrane! Swoją drogą muszę też pochwalić szablon główny, bo jest prześliczny - ta rameczka wokół notki jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie cudeńka przywędrowały na twoją stronę. A i szablon nowy jest palce lizać. Kocham ten nagłówek z gifem, zawsze podziwiałam osoby, które potrafią się w to bawić, jednak dzięki kolorystyce moje serce należy do nagłówka trzeciego. Pozdrawiam i życzę weny, a ankieta poszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka <3 ale tutaj u Ciebie ładnie! Prace są naprawde śliczne, bardzo fajny ten nagłówek z gifem, ale i tak czwarty nagłówek skradł moje serduszko, przepiękne kolorki.
    Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szybko nowa notka! ♥ Jak wrócić to na całego :)
    Śliczne prace. Mimo iż jestem #TeamIronMan to pierwsza sygnaturka skradła moje serce. Fajna kolorystyka i kompozycja.
    Z nagłówków bardzo trudno wybrać faworyta, bo każdy jest na swój sposób cudowny.
    Pozdrawiam i życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham nagłówek z Marvela. <3 Złoto. *.* A z sygnatur nie potrafię się zdecydować, która mi się bardziej podoba... Ta z Arianą ma super gif i wygląda ogólnie świetnie, tylko no tak średnio przepadam za samą Arianą. Ale Kapitan Ameryka... Miodzio. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku jejku ile prac! Oby grafikosfera znów się zaludniła, tak jak cieplusia pogoda już pozostała haha.
    Śliczna, taka mroczna sygnaturka marvela, patrzę na nią i teraz kapitan ameryka przypomina mi greckiego boga. Ooh Ari, nie lubię mocnych odcieni różu ale w tej sygnaturce daje się przekonać do niego. No i ten gif!
    Z nagłówków podobają mi się dwa przedostatnie. No i teksturki nie są takie złe jak ci się wydaje haha. Pobieram!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy