sobota, 23 marca 2019

01. Żyje i mam się dobrze...


No witam, ile to już minęło? 2/3 lata? Sama jestem w szoku, że tyle wytrzymałam bez robienia czegokolwiek na bloga. Co prawda nie siedziałam bezczynnie bo swoją "działalność" przeniosłam na Twittera i to tam od 2 lat robię wyglądy. Całkiem fajna i szybka sprawa. Co się u mnie zmieniło przez ten czas? Skończyłam szkołę, przybyło mi kilka tatuaży i nawet zdałam prawo jazdy za pierwszym razem (strzeżcie się). Ogólnie nic ciekawego. Pewnie większość z was zastanawia się co ta Fanta znowu tu robi. Ano stęskniłam się i zdałam sobie wreszcie sprawę, że trzeba przywrócić Blogosferę do życia (mam cały czas żal do Wattpada, że zabrał nam tyle wspaniałych osóbek). Nie gadam więcej o sobie tylko przechodzę do prac (nie ma ich zbyt wiele ale w kolejnej notce postaram się o więcej), mam nadzieję tylko, że nie wyszłam z wprawy bo będzie wstyd :D

P.s opowiadajcie co tam u was? :)



sygnatury

nagłówki
  

pliki psd



stocki

szablony


Szablony to raczej nic ciekawego bo były bardziej robione na bazie mojego.
Muszę sobie wszystko poprzypominać, bo serio wstyd ;-;

Nie obrażę się jeśli ktoś napisze swoje propozycje co do kolejnej notki tutaj!

8 komentarzy:

  1. Ja też się bardzo stęskniłam za Tobą <3 Grafikosfera potrzebowała twoich cudownych prac. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Może inni graficy też wrócą?
    U mnie w sumie dużo się nie zmieniło. Cały czas tworzę. Jakieś mierne progresiki są :)

    Chciałam wybrać faworyta z twojej notki, ale to chyba niemożliwe. Sygnaturki i nagłówki mają cudowne koloryzacje ♥ Są takie delikatne i ładnie skomponowane.
    W wolnej chwili wrócę by pobrać dodatki :)

    Pozdrawiam i życzę dużo weny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę powoli niektórzy wracają więc może jest nadzieja, że Grafikosfera trochę ożyję i nie będzie takiej pustki jak przez ostatnie kilka lat :)

      Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  2. Jak dobrze widzieć post od Ciebie! Ja w sumie też długo nie publikowałam, ale już nie długo jak się w końcu zbiorę to na pewno blog ożyje :D Tak leniuszek ze mnie ;d
    Zacznę od szablonu głównego, mega mi się podoba ma taki swój urok, te kropeczki w tle wyglądają jak kosmos trochę dlatego taki kosmiczny klimacik jak dla mnie ♥
    Sygnaturki są takie piękne zwłaszcza ta pierwsza po tekście skradła moje serducho, kocham mocno! Z nagłówków mega mi się ten drugi podoba. Z chęcią pobiorę pliki psd oraz stocki, których nigdy dość!
    Na koniec szablony, które są piękne, ten pierwszy jest ciekawy przez to drewienko w tle mega fajnie to wygląda♥
    Mimo że prace takie piękne to czuje niedosyt, zdecydowanie za mało dla mnie, chcę więcej prac od Cb więc liczę, że wracasz na stałe z postami ♥
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to jak leń dopadnie to nie ma zmiłuj dosłownie NIC się nie chcę :D

      Częstuj się kochana dodatkami, mam nadzieję że w następnej notce będzie tego wszystkiego trochę więcej (o ile czas pozwoli) <3

      Buziak.

      Usuń
  3. Ojeju, Fanta powróciła! Jak dobrze, jak świetnie <3 I przywracamy blogosferę do życia *tańczy*
    Najbardziej urzekł mnie pierwszy nagłówek. Moja miłość! Z sygnaturek zaś pierwsza i druga rzuciły mi się najbardziej w oczy. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, naprawdę zaczyna mi tego wszystkiego brakować :(
      Niby robię ciągle wyglądy na twittera ale to już nie jest to, co tworzyło się na Bloga co tydzień czy dwa.

      Buziaki x

      Usuń
  4. Hej Fanta <3 Jak miło znowu zobaczyć Twoje cudeńka. Ach, od razu wróciłam wspomnieniami do aktywnej blogosfery. Było tak pięknie. Fajnie byłoby gdyby to wróciło.
    To tak... pierwsza sygnaturka - ach, te kolorki. Zdecydowanie w moim guście. Druga też bardzo mi się podoba, ma taką aurę tajemniczości. Trzecia i Cole <3 kocham Cię za nią. Czwarta i piąta mają takie kolorki, że od razu poczułam wiosnę (a może nawet i lato). Szósta też czaruje pięknymi pastelowymi kolorami - dodatkowo bardzo podoba mi się styl, w którym została wykonana. Co do blendów to jak dla mnie wygrał ten drugi (pewnie ze względu na swoje kolory ^.^). Szablony są bardzo fajne i przejrzyste.
    Kochana, mam nadzieję że wracasz do nas na stałe, bo ja bardzo chętnie będę do Ciebie wpadała i podziwiała Twoje cudeńka. Co do współpracy, o której pisałaś u mnie to ja bardzo chętnie! :)
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinię, nawet nie wiesz jak się cieszę że pracę Ci się podobają i że nie wyszłam, aż tak bardzo z wprawy :)

      Też mam taką nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej niż tydzień :D Niedługo odezwę się w sprawie współpracy <33

      Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy